1. Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Augustyn Adwokaci Spółka partnerska z siedzibą w Krakowie (31-521), ul. Rakowicka 93/1, NIP: 6762568216.
W sprawach dotyczących danych osobowych możesz się kontaktować mailowo: biuro@augustynkancelaria.pl.
2. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
-
świadczenia pomocy prawnej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy),
-
wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
-
ewentualnego dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, art. 9 ust. 2 lit. f RODO – dane szczególnej kategorii).
3. Zakres przetwarzanych danych
W zależności od charakteru sprawy, możemy przetwarzać następujące dane:
-
imię i nazwisko,
-
numer PESEL,
-
dane kontaktowe (adres, telefon, e-mail),
-
miejsce zamieszkania,
-
dane zawarte w dokumentach przekazanych przez klienta (w tym dokumentacja medyczna lub inne dane szczególnej kategorii).
4. Odbiorcy danych
Dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa (np. sądy, organy administracji publicznej) lub powierzane zaufanym podwykonawcom (np. dostawcom usług IT, biurom rachunkowym) – na podstawie umów powierzenia danych.
5. Przekazywanie danych poza EOG
Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) ani do organizacji międzynarodowych.
6. Czas przechowywania danych
Dane osobowe przechowujemy:
-
przez czas niezbędny do realizacji umowy i prowadzenia sprawy,
-
a następnie przez okres przedawnienia roszczeń (co do zasady – 6 lat od zakończenia sprawy, chyba że przepisy prawa wymagają dłuższego okresu).
7. Prawa osoby, której dane dotyczą
Masz prawo do:
-
dostępu do swoich danych,
-
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji w sposób zautomatyzowany, nie prowadzimy profilowania.
9. Dobrowolność podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług prawnych.
Cookies
-
Serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, smartfonie).
-
Cookies wykorzystywane są w celu:
-
zapewnienia prawidłowego działania strony internetowej,
-
prowadzenia anonimowych statystyk odwiedzin (np. z wykorzystaniem Google Analytics),
-
poprawy szybkości i bezpieczeństwa działania serwisu,
-
dostosowania zawartości strony do preferencji użytkownika (pliki funkcjonalne, jeśli są stosowane).
-
-
Stosujemy dwa rodzaje plików cookies:
-
cookies sesyjne – usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki,
-
cookies trwałe – przechowywane przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika.
-
-
W serwisie mogą być wykorzystywane również pliki cookies podmiotów trzecich, takich jak Google LLC (np. Google Analytics). W takim przypadku dane mogą być przekazywane do państwa trzeciego (USA) – tylko wtedy, gdy użytkownik wyrazi na to zgodę.
-
Użytkownik może samodzielnie zarządzać plikami cookies – np. zmieniając ustawienia swojej przeglądarki, w tym je blokując lub usuwając. Ograniczenie stosowania plików cookies może jednak wpłynąć na funkcjonalność strony.
-
W przypadku stosowania plików cookies niewymagających zgody (np. niezbędnych do działania strony), ich stosowanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora). Pozostałe pliki cookies (np. analityczne, marketingowe) są wykorzystywane wyłącznie po uzyskaniu zgody użytkownika (poprzez tzw. banner cookies).